Pracovna místnost nebo prostor v domě určený k pracovním činnostem a úkolům. Místo, kde můžete pracovat na projektech, studovat, plánovat nebo provádět jiné úkoly spojené s vaší prací nebo zájmy. Pokoj pracovna v rodinném domě od interiérové designérky. Pracovní stůl Důležitým prvkem pracovny je kvalitní pracovní stůl, který poskytuje dostatek prostoru pro práci a je […]

Pracovna
rodinného
domu

Chci vidět více

Kancelář pro účetní firmu zpracovala designérka Pavla Beranová. Realizace kanceláře pro účetní rozdělila do několika kroků, které zahrnují plánování, návrh, zařízení a nakonec správu. Návrh firmy Účetnická firma požadovala navrhnout interiér s ohledem na potřeby pracovníků a specifické požadavky účetního prostředí.

Účtárna

Chci vidět více

Kancelářské prostory pro jednatele firmy. Návrh zpracovala naše designérka. Kancelář jednatele, často nazýváme i “kancelář generálního ředitele” nebo “ředitelská kancelář”. Jedná se o prostor v podniku nebo firmě, pro pracovní místo pro výkonného ředitele nebo jednatele společnosti. Tento prostor obvykle navrhujeme tak, aby poskytoval soukromí, pohodlí a efektivitu pro vedení společnosti. Návrh pro vedení společnosti […]

Kancelář jednatele

Chci vidět více

Návrh manažerské kanceláře prostor zpracovala naše designérka Pavla Beranová. Pracovní prostor pro vedoucí pracovníky a manažery v organizaci. Manažerskou kancelář vytvořila kolegyně jako pracovní stanoviště, místo pro plánování, schůzky a řízení pracovních aktivit. Kvalita dýchá celým návrhem Vybavení kvalitním pracovním stolem a pohodlnou židlí, která poskytuje dostatek prostoru pro práci, ergonomicky navržena pro pohodlné sezení […]

Manažerská
kancelář

Chci vidět více

Cestovní kanceláře jsou podniky, které poskytují služby související s cestováním a turistikou. Pomáhají klientům s plánováním a rezervací cestovních aranžmá, jako jsou letenky, ubytování, cestovní pojištění, pronájem vozidel a organizace zájezdů. Návrh agentury Agenturu zaměřenou na cestování navrhla naše designérka Pavla Beranová. Ta zařídila interiér cestovní agentury, důležitý pro poskytování kvalitních služeb klientům a správné […]

Kancelář
cestovní
agentury

Chci vidět více

Dominantou této pražské pracovny je pódium, na které se vejde matrace o velikosti 150x200cm. Celý prostor pod pódiem může zákazník využít jako úložný prostor. Architekt naprojektoval na boční straně pódia jsou 4 výsuvné kontejnery hluboké 80cm. Po odsunutí matrace se zpřístupní 2 výklopné dvířka díky kterým se dá dostat i pod zadní část pódia. Úložné […]

Pracovna
v Praze

Chci vidět více

Stávající již opotřebovaný nábytek z 90 let již nevyhovoval tempu a vytížení sesterny JIP v Praze. Milý tým sestřiček, si jistě již dlouho zasloužil důstojné pracovní prostředí, které by alespoň částečně zpříjemnilo náročnou službu v nemocnici. Sestřičky jako kopretiny Po rozhovoru s hlavní sestrou, která se rozhodla interiér zútulnit, jsem měl jasno. Rozhodl jsem se […]

Sesterna JIP
kopretiny

Chci vidět více

Návrh interiérů společnosti ALPA a.s. Požadavkem společnosti byl návrh kanceláří, archivu a skladů.

Interiéry
ALPA

Chci vidět více

Kancelář
obecního
úřadu

Chci vidět více

Ve Ždírci nad Doubravou zpracovala naše architektka návrh městské knihovny.

Knihovna

Chci vidět více

Návrh pracovny Praha od bytové architektky. Pracovnu jsme ladili do béžové jemné barvy s kontrastem antracitu a doplňkovou modro/šedou barvičkou na jedné z židlí. Celkový interiér působí harmonicky, jemně a uklidňujícím dojmem, což pro nás byla priorita. Židle z Pražské pobočky PROFIM mají jednoduchý a příjemný design na pohled a hlavně pohodlné sezení pro každodenní […]

Pracovna
v rodinném
domě - Praha

Chci vidět více

Prostory
účetní
firmy

Chci vidět více

Zasedací
místnost

Chci vidět více

Kuchyňka
v kanceláři
Praha

Chci vidět více

Konstrukční
kancelář

Chci vidět více

Design
kancelářských
prostor

Chci vidět více

Kanceláře
firmy Puren

Chci vidět více

Návrhy kanceláří a pracoven

Návrh pracovny / kanceláře nám umožní nejen optimální využití kanceláří, ale zároveň stylizování interiéry vašeho pracoviště.

I obal prodává…nabízíte služby, nebo své či cizí výrobky? Potřebujete zvýšit potenciál svých zaměstnanců nebo pouze potřebujete reprezentativní kancelářský prostor, určený k práci a schůzkám se zákazníky?

Někdy stačí málo k tomu, aby jste se vy, vaši klienti nebo zaměstnanci cítili spokojeně.

Projekt kanceláře vám usnadní stylizování firemního prostoru a vytvoření reprezentativního místa setkání s klienty. Klademe důraz jak na dostatek úložneho prostoru, tak i na vzdušnost a design. Tento prostor jakožto image a vstup do vaší firmy by měl zanechat dobrý dojem o vás a vaší práci. Pracovna by měla být nejen vzhledná, ale i funkční. Vizualizací získáte přesnou představu o prostoru, barvách, ale i o její dispozici. Dostanete dostatečné množství užitečných rad a informací, které potřebujete znát dříve, než samotnou kancelář realizovat.

Návrh stěn do pracovny

Kancelářské stěny – pro nejoptimálnější využití úložného prostoru pracovny, navrhujeme dle rozměru interiéru vestavěné nebo snížené stěny. Ty následně vybavujeme kvalitními a nápaditými mechanizmi, které usnadní ukládání šatů, šanonů, dokumentů a dalších předmětů v pracovně.

Benefity promyšlené Kanceláře:

  • reprezentuje firmu
  • klienti získají důvěru
  • zvýšení pracovního potenciálu vás i vašich zaměstnanců
  • zaměstnanci se cítí komfortně

Reprezentace firmy

Většina firem si již uvědomila jakou důležitou roli pro úspěšný obchod, hraje v podvědomí zákazníků právě prostředí ve kterém nabízejí své produkty nebo služby. Vkusně zařízený interiéry kanceláří, tak mohou nemalou mírou přispšt k finálnímu rozhodnutí zákazníka ke koupi produktu či využití nabízené služby obchodníka.

Získání klientovi důvěry obalem

Může kancelář nebo pracovna napomoci k získání důvěry zákazníka?

Ano může….

Získat důvěru v obchodníka či prodejce může zákazník již při vstupu. Toto je již dávno používáno např. v marketingu, kdy je prokázáno, že obal skutečně ovlivňuje pozitivně prodej výrobků i služeb. Pokud tedy vstoupí klient do chaotického, nebo nevzhledného interiéru, který spíše odrazuje, budou obchodníci klientovu důvěru získávat zpět stěží a složitě.

Zvyšte pracovní potenciál váš i vašich zaměstnanců

Nejen barvy, ale i ergonomie a energie, která vyzařuje z pracovního prostředí, ovlivní pozitivně nebo negativně výkonost člověka, který musí v takovém interiéru leckdy i více než 8 hodin pracovat. Je proto důležité nebrat na lehkou váhu design prostředí, které vás nemalou část vašeho dne obklopuje.

Galérie pro inspirace